Nikon Imaging | Suomi | Eurooppa

26-10-2020

Nikon vahvistaa asiakastukeaan Pohjoismaissa

Nikonilla olemme aina haastaneet itsemme antamaan valokuvaajille parhaat mahdollisuudet toteuttaa luovuuttaan. Oli kyse sitten innovaatiosta, kestävästä tuotannosta tai työtavoista, niin loppujen lopuksi on kuitenkin aina kyse siitä, että haluamme tarjota asiakkaillemme parhaan mahdollisen, vertaansa vailla olevan asiakaskokemuksen. Tästä johtuen toteutamme muutamia merkittäviä muutoksia, jotka parantavat paikallista palveluamme entisestään ja myös helpottavat palvelujemme saatavuutta.

Nikonin jälkimarkkinoinnin tavoitteena on aina ollut yhdistää laadukas tekninen tuki ja hyvin toimiva huolto-organisaatio. Ajaaksemme tätä tavoitetta eteenpäin olemme tehneet strategisen päätöksen lopettaa Ruotsissa sijaitsevan monikielisen asiakastukikeskuksemme ja siirtää asiakastukemme paikallisille ammattilaisille. Jatkossa asiakastukeamme hoitavat valtuutettujen huoltopisteidemme erittäin kokenut ja Nikonin kouluttama henkilökunta Suomessa, Norjassa ja Tanskassa.

Suomessa yhteystyökumppanimme on valtakunnallisesti toimiva, Turussa ja Helsingissä toimipisteitään pitävä JAS Tekniikka Oy. He tarjoavat suomenkielistä asiakastukea ja kaikki heidän asiakaspalvelijansa ovat Nikonin kouluttamia ja tarjoavat korkealaatuista asiakastukea, johon Nikon -asiakkaat ovatkin jo tottuneet.

Asiakastukeen saa yhteyden osoitteesta www.nikon.fi ja numerosta 00358 207 589570, kuten aikaisemminkin.

”Tekemällä yhteistyötä JAS Tekniikan kanssa hyödynnämme heidän kattavaa teknistä tietoaan ja asiantuntemustaan Nikonin tuotteista ja pystymme tarjoamaan asiakkaillemme parasta mahdollista tukea heidän omalla kielellään. Asiakkaamme saavat nopeita vastauksia kysymyksiinsä niin puhelimitse, kuin tukisivujemme yhteydenotonkin kautta” , sanoo Tim Carter, Nikon Pohjois-Euroopan huoltopäällikkö.